Náš príbeh a hodnoty
Náš příběh
Chtěli bychom se s Vámi podělit o náš příběh. Jsme partnerská dvojice – podnikatel a právnička. Spojuje nás nejen láska, ale také vášeň pro cestování a moderní technologie.
Během našich cest jsme se setkali s vysokými poplatky za roamingové služby, které nás na konci měsíce neměle překvapily. Byli jsme rozhodnuti najít řešení a zajistit spolehlivou a cenově dostupnou službu pro cestovatele jako jsme my, což nás přivedlo k založení našeho eshopu, který se zaměřuje na prodej eSim karet do více než 120 zemí.
Naše hodnoty
-
Udržitelnost: Udržitelnost je pro nás důležitou hodnotou. Snažíme se ve všech směrech minimalizovat negativní zátěž na životní prostředí a tak jsme se rozhodli nabízet eSim karty, které umožňují cestovat bez použití plastových karet a tak minimalizovat odpad. Snažíme se také spolupracovat s dodavateli, kteří mají podobné hodnoty a dbají na udržitelnost.
-
Dostupnost (finanční): Chceme aby byly naše produkty dostupné pro každého, kdo si je chce zakoupit a tak se snažíme udržovat konkurenceschopné ceny, aby byly naše eSim karty dostupné i pro lidi s omezenými finančními možnostmi.
-
Jednoduchost : Věříme, že nakupování by nemělo být složité a zbytečně časově náročné. Proto jsme se snažili vytvořit eshop, který je jednoduchý a intuitivní pro používání. Nabízíme rychlou a jednoduchou registraci a platbu, aby si naši zákazníci mohli rychle a jednoduše koupit eSim kartu a mohli ji co nejdříve používat na svých cestách.
Sbalitelný obsah
Jak zjistit, kolik dat jsem utratil?
Data si můžete snadno zkontrolovat v telefonu.
Pro Iphone - Nastavení / Mobil / Mobilní data
Pro Android - Síť a internet / Využití dat
Kdy začíná platit karta eSIM?
Platnost karty eSim začíná dnem aktivace eSim v mobilním zařízení.
Kdy obdržím zakoupenou kartu eSIM?
Po zakoupení karty eSIM ji obdržíte na svou e-mailovou adresu. Aktivace SIM karty pak probíhá jednoduchým naskenováním QR kódu. Upozorňujeme, že po zakoupení eSIM není možné provést vrácení peněz.
Co když moje eSIM po instalaci nefunguje?
Doporučujeme povolit datový roaming v nastavení příslušné eSIM a restartovat telefon. Pokud problém přetrvává, obraťte se na naši zákaznickou podporu.
Je moje eSIM platná pouze v dané zemi?
Ne! Vaši kartu eSIM lze používat ve více zemích, které najdete v popisu produktu. Většina našich karet eSim má datový roaming dostupný ve 127 zemích světa.
Mohu používat hotspot?
Ano, s naším tarifem můžete sdílet připojení se svými blízkými.
Jak mohu do svého zařízení přidat kartu eSIM?
Po zakoupení vám zašleme QR kód na váš e-mail. Tento QR kód si můžete vytisknout nebo otevřít v počítači. Dále postupujte podle následujících pokynů
https://tripsim.cz/pages/ako-nastavit-esim-vo-vasom-zariadeni
Mohu kartu eSIM vrátit? Vrátíte mi peníze?
Ne. eSIM je digitální produkt a my nemůžeme zkontrolovat, zda jste využili datový tarif. Proto vám nemůžeme vrátit peníze, jakmile vám byla karta eSIM doručena.
Máte také neomezené datové tarify?
Ne. Konkurenti, kteří tvrdí, že mají neomezené datové balíčky, mají ve skutečnosti omezené rychlosti a vypnutou funkci hotspotu. U nás máte neomezenou rychlost a funkci hotspotu.